Followers

Friday, June 5, 2009

Tag drp bini ALBOB iaitu ibu IRFAN

1. Org luar sana tak kenal siapa kamu. Perjelaskan siapa kamu?
x kenal ke...hehehe...k la..org tua2 kata...x kenal maka x cinta kan...so ikuti la cite psl diri aku seadanyer....ahakssss...mula2 aku nk bg tau yg aku ni ank sulong kpd pasangan pok yie n cik cah...hahaha...aku ada dua org adik pompuan n tiga org adik lelaki...biasanya org pggl aku long atau along jerk...kt cni org pggl ina...aku ni dah kawen n ada sorang princess....blum ada rezeki nk tambah org br dlm fmly aku ni hah...aku org Ganu kiter...skrng duk kt shah alam..dh asben org cni...nk lari ke mn lg...hehehe...

2. Sikap kamu yang mantap?
lembut hati...mudah pcaya ngn kata2 org walaupn org tu ada niat nk tipu aku...cian kan...n walaupun aku marah berapi kt org...namun ia mampu dicairkn dgn satu ucapan MAAF...lps tu msti aku plk yg nangis...hahaha....air mata duyong la katakn...

3. Sikap kamu yang sangat jelek
pemarah + moody...ni sikap yg x elok sgt...jgn ikut tau...cian org2 yg tdekat ngn kiter terutamanyer asben n ank2 ler...

4. Apa gadjet yg kamu selalu bawak?
handphone kot...

5. Dah berapa handphone kamu pakai selama nih? Senaraikan brandnye. Jenama handphone yang sedang kamu gunakan sekarang? Dah berapa lama?
x ingat..maybe 4 kot...1st skali NEC..ni masa blaja lu...lps tu nokia 3310...bl dh kenal rembat dek pick pocket..aku beli nokia 2100 plk...now aku guna nokia 6120 classic n motorola apa ntah yg model slim tu...dua2 ni aku beli last year, 23.06.2008....dh nk msk sethn...muahhh...aku ni blum jd jutawan lg nk bbelanje besau nk beli hphone mahal2...stakat nk sms n bborak ngn fmly jerk...xde makne aku nk beria beli yg canggih2...blum tntu tau gune...muahhh...

6. Siapa best friend kamu?
yg tahu ape ajer ttg aku ler...

7. Siapa yang kamu sayang selain family?
kawan2...

8. Lagik 10 tahun kamu jadi ape?
org yg bjaya dlm idup...disayangi semua org terutamanyer fmly...

9. Kata-kata hikmah yang kamu pernah dengar dan paling suka?
hidup umpama putaran roda...hr ni kita bjaya..blum tntu kejayaan itu milik kiter utk selama2nyer...esok lusa kiter blh jatuh tsungkur ke bwh...hr ni...kiter myakiti ht seorg hamba Allah...suatu hr nnt kiter jua akn merasainyer...

10. Dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?
ahakkss...ni yg best nih...2 jerk...x glamer pun....

11. Senaraikan follower yg paling kamu suka?(tak kira kuantiti).
hahaha...xde plk aku nk mskkn kategori ni pd mn2 follower aku...dh ada org follow pun dh syukur sgt sbb itu bmakna ada yg sudi mgikuti pkembangn kiter kan...hehehe...

12. Saya nak tag :
i) zorro
ii) ayu
iii) teq
iv) deq bena

hahaha...dh siap...mcm nk wat assigment plk rasenyer....muahhh...leh la relax kejap...so koalajepong...aku dh xde hutang apa2 yerk...

No comments:

Post a Comment