Followers

Sunday, June 28, 2009

Party Kat Rumah Kak Ella, Putrajaya

semlm....spt yg diwar2kn party tupperware (demo memasak pizza) tlh blangsung kt rmh kak ella...meriah walaupn x ramai yg dpt hadirkn diri..para tetamu yg hadir dpt la menimba ilmu camne nk masak pizza sdri...walaupn kebykkn di antara tetamu yg hadir adalah TUPPERWARE CONSULTANT ttp msh ada di antaranya yg tdk th kebaikkn memilikki TupperChef Fryer nih..

bkn hnya hnya blh memasak pizza...anda jg blh mbuat kek, mgukus ikan / stim...blh dikatakn tdk rugi utk anda memiliki fryer ini...alah mbeli menang memakai...sesuai pd mereka yg suka duk kat dapur...hehehe...aku blum tgolong dlm kategori nih...ok la...jom layan antara koleksi gambar yg smpt aku snap pd hr tu...x byk sgt sbb aku kn jd assistant koalajepong...baik ada drp xde kan...hehehe...

bab bckp...serahkn pd kak ella...dia mmg pakar...n tang uli adunan pizza plk serahkn aje pd koalajepong...lihat aje jari2nya yg gagah pkasa itew...hehehe...

jaga2 kak..nnt ada plk tjatuh bendasing dlm adunan tu...cuba tgk koalajepong...dgn penuh perasaan dia kerjakn tepung tu hah...

ishhhh...xleh jd nih...kena beli gaks set pizza...nnt blk rmh leh tunjuk terer kat laki den..ayang dh pandai wat pizza bang..ahakss.....

tu dia...chef handal kat putrajaya..kak ella habaq..klu masuk ptandingan memasak..en. zul ni mosti menang...lps nih...leh la wat pizza plk yerk...

sementara nk tggu pizza masak...kak ella mberi penerangan ttg produk tupperware..cam biasa la...walaupn dh bpeluh2 kak ella kiter...klu bcakap bunyinyer mcm bertih jagung...

ewah2 akak seme...asyiknya mdengar...fhm ke idak sebnrnya...

dua jejaka idaman semalaya...duk kat luar...tgk ank2 yg duk main kt taman dpn rmh kak ella...

apa la si albob nih nk bgtahu...layan jerk la...

ala..mjeling plk cik abang sorang nih....

itu aje la yg sempat dirakam..sygnya gambar aku xde walaupn aku bgaya sakan...ishhh..sodihnya....apa2 hal aku pn nk habaq la...party ni walaupn x ramai yg dtg...tp meriah...meriah ngn gelagat akak2 kita duk borang clearance stock kak ella...aku sempat la sambar prosperity bowl empat biji...hehehe...lps ni party kat ne plk...maybe TANJUNG MALIM...tgguuuuuuuuuuu......!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment