Followers

Sunday, June 21, 2009

Surprise....

21st june...father's day dtg lg...ada kejutan utk papa princess sempena father's day...mlm td asben kluar jmpa kwn masa keje rhb bank..aku ngn princee plk p tesco...beli brg dapur sket sbb aku ingt c cputt tu nk dtg..aku col x jwb plk..sabar jerk la aku...

otw blk rmh aku sggh bukit jelutong...hehehe....aku dh plan awal2 sbnrnya...aku tau msti asben x sangka...sbb biasa aku wish jerk...this year aku ada bg hadiah tp aku dh bg awal2 lg...seblm bcuti di kg hr tu...aku beli perfume...ni kiranya mmg surprise...celebration tambahan...apa dier...jom tgk...

hehehe..ni la...

suspen...cake ape yerk....

taraaaaaaa.......new york chesee cake...fav laling aku....

tpksa la aku beli sbb aku wat cheese cake x jd2 lagik...ahaks....

tgk dh ada yg x sabar...muahhh....

ucapan khas utk papa sempena hari bapa nih...terima kasih krn myayangi both of us...mama n ereen....n sudi layan kerenah we all yg ada masanya asyik moody jerk....we luv u papa.....

No comments:

Post a Comment