Followers

Friday, June 19, 2009

Memori Daun Pisang..Iyo La tuhhh.....

coretan ni sbnrnyer xde kena mgena pun ngn daun pisang...even gambar2 peribadi kt bwh ni pun xde menunjukkn adenya daun pisang di ctu....ahakss....saje gatai sbb teringat plk kt lagu amelina n iwan dulu2 tuh...hehehe....sekadar mgimbau kenangan lalu..cewahhh...zaman2 bujang sblm aku nk jwb tag dr koalajepong....

dl sblm aku keje kat cni...aku keje kat klcc...duk tngkt 11 seblm aku kena move ke tngkt 12...merasa gaks la duk kt menara bkembar kebanggaan negara kita tuh...ini antara koleksi gambar yg aku ada ngn kekwn kt sn..jom kita intai2... :)

hah jgn x tau...we all aktif tau..seme cntrl cun..sakan bgambar sbb menang la...hehehe....

alamak aku mcm nk tberak la plk...aiseycicakman...

control beb...jgn ada yg tkentut udah...

hah..ni plk kt opih ler...duk myibuk kt tmpt kak lat...

huhhh...xde kerusi kotak pn jadi ler...si nor siap duk kat lantai lagik...hehehe...msti ada gosip hngt nih...

ewah....muke dh mcm adik aku plk...mc ya tp aku lg cun kot...hahaha...

nih bgambar time rehat....sbb tu opih clear jerk...hehehe....

santai kt skybridge...

mak aiii...seriussssss bangat...maap ler...panas!!!!

cepat luruskn barisan....aku n amok..x dpt dipisahkn...skrng ni pun...klu x gaduh x sah...muahh...

tu dia...aku klu dh mkn...x pusing kiri kanan...tp badan bab kata ZIG n koalajepong aku ni mcm papan sekeping..hehehe...

masa kat MITCO Japan nih...byk yg aku pelajari...ttg keje..pgalamn khdpan...pahit, manis...seme ada....aku bhnti keje kt cni lps kawen...ikut asben duk shah alam...smpi la skrng...mcm jauh plk KL ngn shah alam tuh....sabar jerk la...yg pasti...tnpa kenangan itu semua...siapa la aku pd hr ini...pgalaman mdewasakn kita...tp aku tetap aku... maintain...sweet 17....hahaha...jgn mare yerk....

No comments:

Post a Comment