Followers

Monday, June 22, 2009

Dear All, Thank You Very Much...

setlh berakhirnya party tupperware yg diadakan di dungun hr tu pd 13 june...br hr ni aku bpeluang nk upload gambar ketika "KEJADIAN"...hehehe....gambar br dpt..import dr kg...

kpd yg tlh byk menolong aku....aku benar2 hargainya...terima ksh byk2...x kisah la siapa pun anda...tanpa anda semua party ni xkn bjln dgn jayanya walaupn ada sdkt kelam kabut...hahaha....dh kn brainstorming pd hr yg sama gaks....

kpd yg hadir pd hr tu jgk aku mgambil kesempatan nih nk ucapkn ribuan terima ksh di atas sokongan anda...teruskn sokongan anda n hrpnya kesinambungan ini tetap ada..sekiranya ada apa2 bantuan mgenai tupperware blh la bhubung trs dgn adik bena aku yg mjadi wakil di dungun...insyaAllah kami akn cuba mberikn services yg tbaik utk anda semua....

walaupn sdkt tlambat aku sediakn gaks gambar utk tatapan peminat2 seme...cewah mcm ada fan club plk...muahhh...jom jengah tmpt kejadian kejap...

pd suatu hr..tsebut la kisah di zaman dahulu kala...hehehe...

antara tetamu yg dtg...me kaseh byk2...

tenaga pgajar yg btauliah....pakar mbuat pizza...tgk si jepong tu...uli jepong jgn x uli...

amboi kak siti sempat lg tu pandang camera....

discuss apa plk tu cik kak...x sabar nk mkn pizza gamaknya...

cewah...yg aku tu tkial2 apa cite...nk buat apa moklong oiii...

kak ella sdg mberi penerangan...but someone is blocking the view...

aiseycicakman...ketepi la sket...org kt blkng x nmpk la...hahaha...

ummy aku tu nape plk...x puas ht sbb x dpt pizza ke...

asyik mdengar penerangan drp tenaga pgajar...

show time...kak ella menunjukkn pizza yg sedia utk dibakar....

sementara menunggu kak ella idupkn api dapur...kak normah mberi penerangan ttg produk tupperware....

nape kak ella...apinya x idup ke....aiyaaaaaa....

show time again....kali ni yg dh siap bakar plk....

taraaaaaaa..............

potong kak jgn x potong.....

x cukup ke dik....p mntk ngn mkck yg tgh potong pizza td...hehehe...

kaum bapa....apa yg kecoh2 nih.....

jemput mkn bang........kan pggl pkck mrh plk....:)

now...nasi beriani plk...jgn x tau...tgh duk baca resepi tu...muahhh....

cewah....entah btl ke idak si jepong nih....

apa lg jepong oiiii.....layan jerk la....

suke ht la jepong...aslkn jadi nasi beriani tu udah la.....ahaks....

the end....hah tu aje la yg ado...sekali lg ucapan phargaan terima kasih yg x thingga utk upline aku yg sudi mbantu...kak normah, kak siti, kak ella n kak koalajepong....deq na cyg u all...hehehe...anda jg blh refer kat blog koalajepong utk melihat lbh byk koleksi gambar party ni....enjoy babe....

No comments:

Post a Comment