Followers

Friday, June 5, 2009

AWARD & TAG from Irma n koalajepong

AWARD DRP IRMA & KOALAJEPONG

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie
IRMA
1] kenal masa blaja kat TATI
2] comel
3] klu dier gelak...mak aiiiii....sakan
4] sdg pregnant ank ke3
5] kawen ngn pakwe yg blaja kat TATI gaks...hehehe...

KOALAJEPONG
1] kenal masa blaja kat TATI gaks nih...satu course ngn aku
2] ada sorang ank cam aku gaks...
3] dier keje bhgn IT kena sgt la ngn apa yg we all blaja lu tuuu...
4] 1 STAR DIRECTOR aku nih...
5] klu bckp...non STOP...

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya
1] baca novel adalah fav aku...leh mhayati ler...smpi lupe kat asben n ank...heheheh...
2] emmm...klu dh ngadap cite fav kt tv...jgn kacau aku...siap...ada la yg kena sembur nih...
3] kuat bleter tp penyayang...muahhh......
4] seorg mama yg garang...x caya...tnya princess...walaupun dia sorang...dia x tkecuali kena hukuman klu buat salah....
5] skrng suke sgt men"try" resepi...saje nk test power....
6] aku ada kuasa LAZER........kat ofce ni sape yg x kena lazer ngn aku...muahh....
7] kat ofce...org pggl aku PONTI...sbb aku gelak mcm pontianak...betui ke...tnya koalajepong ler...
8] boss aku plk pggl aku CNN..so apa pkembangan kt ofce..dia refer kt aku...sbb dia consultant jerk...hahahah....
9] nk pregnant lg...klu bleh nk baby boy plk...biar princess ada kwn...
10] dh jadi org shah alam tp Ganu tetap di hati....hehehe...

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe ttg mereka :
alamak..ssh nih....nk bg kat sape erkkkkkkkkk.....
1] deq bena - adik aku yg paling MONTEL...muahhh.........
2] ayu - cousin aku ler nih...
3] zorro - kawan aku masa blaja kat Kedah...minat nk jd mak andam...
4] cheq - sama blaja kat TATI...
5] teq - sama gaks nih....blajo kat TATI..
6] mc gee - blum ada blog...tp aku nk 1st entry dia bl wat blog nnt biar dia trime award n jwb tag aku ni hah....hehehe...
7] albob - asben koalajepong...hahaha...jgn mare kiter erkkk..dh x tau nk bg kat sape lg nih....
8] anjer - x tau saper....
9] mak tiri - ofcemate aku
10] cik mek molek - hahaha..saper2 la aku...engko org ambik jerk la klu terasa nk buat...

No comments:

Post a Comment