Followers

Monday, September 20, 2010

Kenangan Aidilfitri 2010

inginku bkongsi memori yg sempat dirakam utk aidilfitri tahun ni... bagi aku ia adalah kenangan yg terindah... syukur krn Allah melimpahkan rahmatNYA utk myatukan kembali keluargaku.... setlh sekian lama akhirnya saat indah ini tiba jua... byknya titisan air mata kelukaan seblm menitisnya air mata kegembiraan....

setiap kejadian ada rahmat yg tsembunyi... namun pgajaran yg diterima cukup jelas.... ikatan antara ayah dan anak2 mahu pun ibu dengan anak2 tlalu indah... sukar utk digambarkn dgn kata2... dan aku xnk lg melalut2 panjang lebar... ko org tgk aje la gambar2 yg ada nih...

hah ni gambar aldrian n cousin syahiid...

sebahagian keluarga Hj. Mansor....

anak2 pompuan Datuk S n cucu2 serta menantu...

duit raya... jgn lupa 50% utk mama k...

adik pun dpt ya... jeng... jenggg... jengggg... pakcik kayo la lps nih...

family kesayanganku...

timang tinggi2 smpi cucur atap... blum tumbuh gigi dh pandai baca kitab... btl ke lirik yg aku nyanyi nih...

chakkkk...

aldrian ngn ayah ngah n cik ngoh...

fmly adik aku...

seriusnyer Datuk S.....

berat beb... ank aku tido...

alamak nk bwk adik g ane nih....

ini aje yg ada ye... x byk gambar.. tu pun nsb baik ada camera canggih ada bena... camera aku xde... nk kena bodek cik abang... belikan yg baru... biar la x secanggih cik bonsai.... asalkan better than now... hehehe....

No comments:

Post a Comment