Followers

Friday, May 15, 2009

Comel N Dunkin Donuts

ni kisah COMEL....kucing ank aku ler nih....dia sendiri yg namakn kucing tu COMEL...sebenarnya aku dh bosan bela kucing...tp bl ank aku buat muke kesian...mana aku leh tahan...ikut ler kemahuan dia....walaupun aku tau...hubby aku pun x setuju....nak dijadikan cite...pok lan aku la yg mhadiahkan COMEL ni utk cucu sedara yg duk jauh nih....

COMEL mmg comel...bulunyer putih melepak...mata dier sebelah hijau n sebelah lg biru...mslh mula dtg bila...jeng..jengg..jengggggg....COMEL nakal sgt....hbs la langsir aku...sofa jd habuan cakaran dier....uwaaaaaaaaaaaa....hubby aku dh bising2...psl dier sekor...dh la tu...berak, kencing seme aku yg kena....

princess plk...bl papa dia dh bising2....dia setuju nak hntr COMEL blk ke kg aku...kebtlan adik bena aku dtg cni...maka dgn itu COMEL dgn rasminyer dihntr pulang ke kg halamannyer...hehehe....tapi...aku sedih bila princess ckp dia rindu kat COMEL....n aku plk mcm tdengar seakan COMEL mengiau mntk mkn...nak nangis la...ishhh terEMO plk aku nih.....

ok la...tgk jerk la aksi mereka bdua ketika tido...ini jerk kenangan yg ada...yg sempat aku curi2 rakam...

princess suke ngadu..COMEL kacau dia pun dia ngadu ngn aku..dia bahasakn diri dier kakak ngn COMEL...hahaha....nak sgt ada adik la ni..tp nk baby BOY jerk....

masa COMEL ada...riuh rendah la rmh aku ni hah....princess tjerit2 sbb COMEL kacau dia...smpi aku n hubby aku rs mcm gegendang telinga we all nk pecah...bingit...hehehe...

manjakn si COMEL nih...tu la...smpi aku pun duk bahasakn diri aku ni mama ngn COMEL...mcm aku ni ibu kucing plk...nsb baik bkn IBU AYAM....mampuih aku....

now...kita layan plk fav princess..apa lg DUNKIN DONUTS.....huhhh....klu dpt...beria la dia mkn...jom tgk....

hahaha...tgk tu...mcm org tua xde gigi pun yerk gaks nih....

sepet..

itu jerk la...kisah princess...the END....


No comments:

Post a Comment