Followers

Friday, May 22, 2009

Alhamdullillah.... Syukur padaNYA

MUFFIN...tntu sodap...ni aku nk cite psl muffin yg princess bwk blk masa hr guru on last monday....ptg tu lps aku jemput dia dr nursery dia bg kat aku muffin tu...katanyer kesian kat aku sbb aku x dpt...hahaha....ank aku pun tau aku kuat melantak....x padan ngn size badan....

ini la ruper muffin yg princess bwk blk...

yg aku nk cite kat cni...bkn psl muffin tu...x dinafikn mmg sedap...TAPI yg myedihkan ada insan yg x bhati perut yg hanya memikirkan keuntungan tanpa memikirkan keselamatan org ln...terutamanyer ank2 kita....

alkisahnyer...beria aku duk mkn muffin ni...kat ofce...aku ada keje so lewat mkn...nk alas perut seblm nasi ayam yg aku kirim tu smpi...aku bedal muffin lu...tetiba aku rs ada benda keras...aikkk...apsl plk la...sdgkn muffin ni lembut aje...aku keluarkan blk...tetiba ya ALLAH...nsb baik aku yg mkn...klu ank aku...x tau la apa jadi....yg aku kluarkn tu rupa2nyer serpihan kaca....

kaca yg dh dikeluarkan...

syukur la...bukan anak aku yg makan....atau bdk2 ln...anak aku 5 thn...mgkn leh fkr la gaks...nape tetiba ada benda keras...cuba bygkn klu yg mkn tu bdk2 yg msh x th apa2...naye kan...

ni hah model MUFFIN...tangkap pg td..air mate pun ada..sodih...apa yg dia merajuk ngn papa dia pun aku x tau...

sodih...air mata ada lagik tp klu srh bgaya..sakan...hehehe...

pose terakhir...

aku dh bgtahu kat pengetua TASKA anak aku bkenaan hal nih...dh aku dh bg sisa muffin yg msh bbaki juga serpihan kaca yg ada sbg bukti...dia kata...dia buat tempahan muffin tu kononnya nk lari pd kebiasaan utk hr guru thn nih....hr ni dia nk jumpe org tu...dia pun dh takut...so moralnyer....lbh baik msk sendiri kat rumah krn kita lbh tahu...apa yg blaku di dapur kiter....lbhkan kasih sayang dlm ramuan masakan...insyaAllah sodap la bila makan....ni nasihat utk diri sendiri nih...!!!!!

No comments:

Post a Comment