Followers

Monday, June 21, 2010

Sedih



mcm mn erkkk aku nk luahkn apa yg aku rs ketika ini...bl dh luah...nnt ko org akn ckp aku ni "manja dene" plk...tp ada aku kisah ke...uwaaaaa....pd sape yg nk xnk ambil tau...x yah baca...ini adalah n3 yg bbau EMO....



aku bkn ada mslh besar...cuma aku dibelnggu perasaan rindu pd fmly aku kat kg...wlaupn hr tu dh lama duk kat sn...tp aku x prnh bosan bl bsama ngn mereka...bg aku mereka adalah segala2nya selain drp asben n anak2 aku....selayaknya aku yg pegang title "ratu air mata" or "primadona melayu" krn air mataku asli n bkn dibuat2...klu aku seorg pelakon msti aku dpt AWARD....uhukkkk msti ada yg nk muntah kan...lantak ler....


yg pasti bila ank aku mberitahu pd aku....yg dia rindukn tok mi n aki....aku turut sama merasa sayu....aku hanya mampu memujuknya dgn mgatakan....yg kami akn pulang ke kg lg...tggu cuti skolah....n tanpa pgetahuan sesiapa...bl aku bsendirian....air mata ini mgalir...sesungguhnya aku jg rindukn mereka...

lbh mbuatkn aku tkilan...tatkala aku mula memegang title "pganggur thormat" sejak itu jg aku x dpt mberi kedua org tuaku "wang bulanan" spt lazimnyer.....mmg mereka tdk prnh meminta...apatah lg memaksa aku mberiknnya...tp sbg seorg ank...aku rs tdk bguna bila tdk dpt bbakti kpd mereka....sdngkn mereka tdk prnh jemu mhulurkn bantuan di saat aku memerluknnya....

bg aku...hr2 adalah hr IBU...hr2 adalah hr BAPA...syg aku pd mereka x tluah ngn kata2...seblhnya aku ingin mbahagiakn mereka selagi hayat msh ada....sbg seorg ank...aku akn terus mdoakn utk mereka bdua...

Maksudnya : Ya Allah! Ampunilah bagiku segala dosaku dan juga dosa dua ibu bapaku dan kasihanilah mereka keduanya sebagaimana mereka memelihara dan mendidikku di masa kecil.

No comments:

Post a Comment