Followers

Sunday, June 27, 2010

Bila Saya Menjadi Rebutan

emmm...mcm mn yerk...adik xnk jd besar mcm usu baq..nk ckp ke x...klu ckp msti usu marah hehehe...
.
yesss boss...

nape plk tokmi adik ni sedeyyy.....adik x buat apa2 pun..

mn yg lain2...x nmpk pun..

adik, kak long n mama..

ni la mama adik....

tolong la...adik xnk tido lg...

usu ni dh xde tmpt ln ke nk pegang...ishhh...

aki ni...pegang la btl2...

kita kat mn ni ayah su....

yesssss....cik ngoh dh dukong adik....hehehe...

org ln dpt mkn..lps ni msti turn adik plk...mama nk bg adik makan plk kan....^___^

sedeyyyy...skrng dh kena tggl sorang2...sape nk angkat adik nih....x best la duk baring mcm ni jerk.....

4 comments:

  1. Hahaha budak yang mengada mendera aku..

    ReplyDelete
  2. sbb dia tau...seme org nk tggl dia...x doks org nk layan dia lps ni...hehehe...

    ReplyDelete
  3. aku rasa aldrian ni mmg sesuai jadi anak usu baq dia..hehee

    ReplyDelete
  4. hahaha...aku pun mcm tu...nnt aku tunjuk bukti k...

    ReplyDelete