Followers

Tuesday, June 22, 2010

Aduh...Anak Mama

aku bkn bute2 jd "PENGANGGUR TEHORMAT"...label thormat itu aku dpt...dek krn secara indirectly...aku still lg bekerja...bekeja utk mjaga segala urusan rumahtangga aku...Datuk K plk...myediakn keperluan fmly n memastikn aku ank branak hepy (-_-")...

bl cuti skolah berakhir...maka bmula lerrrr tugas aku...iaitu mhantar n mjemput kak long a.k.a ereen dr skolah....klu seblm ni aku tpksa bsesak2 di jalan raya utk mhantarnya ke seksyen 24 shah alam...kini tdk lg...aku dh transfer ereen ke Taski ABIM kat TTDI...dkt ngn rmh...amik ms just 10 minit jerk...

^_^ cuba tgk si adik...naik kete kena air cond..sonyap..leh lena...ini gambar semlm...1st day back to school...ms ni kat depan kelas kak long.....i used my handphone utk snap gambar...aldrian masuk jerk kete smpi la blk semula ke rmh dia leh tido ngn nyenyaknyer...tp kat rmh dia wak hal...xnk tido...aduhhh tension gile...

aku tangkap gambar dier pun dier leh wak x tau...tido kunun...(--") ishhh3...bikin aku panas..tp nsb baik kini tahap kesabaran aku sdh meningkat...mgkn faktor umur tlh myedarkn aku...ahaksss...


adusss...pipinyer selalu sj bikin semua org panasaran...geram + yummmy...rs mcm nk cubit2 jerk adik kak long nih....krn pipinyer jg... bisa bikin aki n ami sntiasa rindu-rinduan...

ini plk msh panas...kejadian pg td...nk g amik kak long...how cuteyyyyyy he is????walaaaa...maknyer plk yg lebey....ms ni br nk gerak ke TTDI...ehh..ehhh...aku x explain pun nape terus nk g amik... hntr skolah pun blum....waduhhhh mcm mn nk hntr...pg td aldrian wak hal...

mlm td 5 kali dia bangun minta mkn...ding dong kepala aku hari nih...alarm pun x sedar...tup..tup...dh kul 7...elok aje aku n kak long bangun...dia pun bangun...dia dh gelisah sbb pampers dh berat...so aku pun bg instruction kat kak long srh dia g mandi semntara aku uruskn adik dier...

cam biasa aku buke pampers...g toilet buang dlm bakul sampah...patah blk ke katil...uwaaaaaaaa...aldrian ukkk ukkkk....lg sadis..ank aku ni jenis x duduk diam...kaki tangan sokmo aktif bgerak...so can u all imagine apa yg blaku...btambah ting tong aku dibuatnyer...maka tpksa la papa yg kena hntr kak long... :)-


tgglkn psl aldrian ukkkk ukkkk...aku dh settlekn mslh tuhhh...tpksa menDOBI comforter....jom smbng tgk gambar...semlm aku x letak bantal bucukkkkk kat bb car seat nih...[footnote: bantal bucuk ini adalah ole2 drp tokmi]...nmpk cam kesian plk...so hr ni bila dh letak...lg lentuk dia zzzzzzzzzzz.....iniler yg dikatakn "ORANG MENGGANTUK DISORONGKAN BANTAL" ^______^....

wokeyyy jom focus full picture plk....uwahhhh...cihat bangat budak nih...x mcm mamanyer...rupe x cukup mkn...cekeding dh sinonim...dr dulu, skrng n akan dtg (hehehe...maybe la kot..konpem gedik gile...)



so alkisahnyerrr...begini la khdpan aku skrng...ditemani anak2...n dh jd tanggungjwb aku utk jd driver pd diaorg...papa dh serahkn "TUGAS KHAS" ni utk mama...usah ckp byk...nnt xde elauan utk haku...uwaaa...cian kat aku kan :(

No comments:

Post a Comment