Followers

Thursday, October 28, 2010

Bored...

Image: dapat dr pakcik google

buhsan sggh aku rasa... datuk K xde... g bcuti ngn kekwn settle bjaya siapkn projek depa... biar la depa nk enjoy setlh bbulan2 x cukup tido... aku doakan semoga depa selamat pergi n kembali ke pangkuan fmly masing2... depa pi pagi tadi n akan balik pd hr sabtu nih... tinggal ler aku n anak2 aje... apa aku nk buat erkkk.... klu cik bonsai ada ok gaks.... leh aje g jln2 cuci mata tgk pokok2 munge kat sungai buloh... x pun g ikea rembat satu dua brg... or apa2 aje la...

next week datuk K ajak we all satu family g bcuti... dh set date... tetiba aku teringat... next week 7 nov bsamaan hr ahad akan blangsung majlis konvokesyen TASKI ABIM Shah Alam kat dewan jejarum MBSA seksyen 11... then kena postponed la pcutian kami... maybe lepas raya haji... lagi pun cuti sekolah dh nk tiba x lama lagi.... n hubby dh bg permission aku stay kat kg ngn anak2 selama 2 minggu... hahaha x tau la plk kot2 tetiba pmohonan ini ditarik blk dek krn nk g bcuti tu... tgk jerk la nnt mcm mn...

so utk beberapa hr ni... aku kena fikirkn apa aktiviti yg blh aku spend ngn anak2... alahai buhsannyer...
(',')

2 comments:

  1. jom...bawa aank2 p berkelah kat sungai congkak ke...eh bestnya...hehehe

    ReplyDelete
  2. camne nk angkut si tembam ni plk... hahaha...

    ReplyDelete