Followers

Monday, October 25, 2010

Lanjutan Cite Bercuti Di Cameron Highlands

aku ke sana x kluar duit dr poket aku pun... melainkn apa yg aku beli ler... semua ditaja penuh oleh fmly aku [sumbangan oleh ummy, daddy, mc ya juga cwan n bena]... almaklum ler aku kn dh x keje.... hehehe [alasan aku kuat beb..] turut mdpt penajaan adalah adik aku ery [nsb baik muat naik exora... gemuk tuh pakcik nih]... x caya cuba tgk gambar nih...

btk kan aku ckp... pakcik nih gemuk... hahaha.... next year anak buah aku yg kat atas pangku mak dia nih akan dpt adik... ummy dan daddy aku akn dapat dua orang lagi cucu utk 2011... pasangan bahagia nih pun akan dpt anak... sape yerk... jom tgk....

mc ya... dah mengandung tujuh minggu.... semoga semuanya selamat ler.... manakala pasangan ini plk sedang menunggu giliran... insyaAllah utk thn 2012 pasangan ini plk bakal menimang cahaya mata... ahaksss..... maybe skali ngn aku kot... hahaha.... dh booked weh... ada sape2 lagi yg nk join the club... silakan buat pdaftaran di sini k...

doakan utk si tembam kuasa dua ni yerk... hrp2 dpt ler baby.... AMIN.... so sambung blk cite g bcuti nih [tp seblm tu aku nk ckp... jeles gile tgk org leh peluk2 ngn hubby... ummy n daddy aku pun kemain lg... cian kat aku kn]... actually bkn fmly sederhana besar kami aje yg ado... makcik2 n pakcik2 aku turut serta... skali ngn cousin aku pun diangkut skali... plan asal hanya keluarga sederhana besar mr. sabree aje... tp bila dh ramai best gaks [wlaupun sedikit kelam kabut... ssh nk handle... mcm rombongan cik kiah plk]... mcm2 hal yg blaku...

kat sn munge cantik2 tp aku, ummy n cik yah hanya rembat pokok kaktus aje.... "extra rembatan" aku, ummy n bena ada beli pokok strawberry yg akhirnya ditinggalkn ats jagaan aku.... mcm la aku rajin sgt nk mbelanya... tp x per klu pokok tuh ibart hidup segan mati x mau... aku g ler cari pganti kat sungai buloh.... pokoknya lg subuh beb.... siap byk buah... bkn org tau pun aku beli kat ctu... ^_^ btl x....

ni fmly mr. sabree.... keputusan daddy aku nk beli exora mmg tepat... sbb leh tumpangkn aku... syg skali datuk K [laki aku la nih] x dpt ikut.... klu x complete la keluarga nih.....

ni fmly cik yah n pok lang aku... kete depa rosak... uwaaaaaaaa.... so x dpt singgah byk tempat... taman rama2 pun x sempat nk g... ladang teh pun x pergi... yg sempat cuma ke kebun strawberry aje... nsb baik ada org yg kecik molek mcm aku... so aku x ambil space byk kat dlm kete k... blh la sumbat lg sorang dua.... hehehe....

ni plk fmly abah n mak [pakcik n makcik aku]... x lupa gaks cousin aku si bibi a.k.a kak cik.... org2 mcm we all ler yg mjadi pyelamatkan space k.... leh aje nk myelitkn kat mn2 pun... hehehe....

emmm pendek kata... pcutian 2 hari 1 malam ni x cukup... we all menginap kat tanah rata... sewa apartment.. siap masak.... klu leh tambah 1 hr lg mesti best... leh ronda2 sakan... duit pun hbs sakan.... n skrng kena start simpan duit lg... sbb next year lps mc ya n adik ipar aku hbs pantang... nk jln2 lagi.... n lagi n lagi... ke mana... tunggu... tp seblm tu nk tanya... ada org nk sponsor aku lg ke x nih.... (",) hehehe.....

No comments:

Post a Comment