Followers

Sunday, October 10, 2010

Erkkk...Just Ulang Tayang

semalam aku buat marble cheese cake lg skali... tp kali ini mmg mcabar giler... ada budak xnk duduk dlm kerusi goyang dia... duk dlm walker pun dia melalak... erkkkk dia nk aku dukung dier... sabo jerk la... along dia plk dh hbs lagu dia nyanyikn utk si adik tp bdk yg ngada2 tu tetap melalak.. pendek kata sama kuat ngn suara kak long yg duk MENSUMBANGkan lagu... dh aku rs mcm nk pecah gegendang telinga aku ni hah....

so tpksa la aku mgalah... bila didukung senyap la dia... nsb baik kek aku msh blh dimakan walaupn aku tgk seperti tlebih bakar... aku buatkn kek ini utk mak mertua aku... so ini ler rupe marble cheese cake version dukung baby ala2 Izah ngn resepinya Ayam Anak Berdukung....hahaha... mcm ni la klu ada anak kecik...

ini ler budak yg xnk duk dlm kerusi goyang...

walker dh ada... pun xnk duduk...

otot kental2 sape yg larat nk dukung lama2 nak oiii... :( mamanya badan sekeping aje.... nmpknya lps ni mkn slim moling la aku ni...udah nsb badan nk buat cam mn... untungnya aku x yah bhbs duit kat gim utk kuruskn badan... cukup la ngn melayan si kenik ni hah... ada sesiapa yg bminat nk join aldrian fitness ke... hehehe....

1 comment:

  1. Alahai tak kan ulang tayang jerk...emm agak agak cik Bonsai dapat merasa tak nie..huhuhu cik Bonsai pergi 18hb nie..14 cencel..
    Jadi harap maklum tarikh dah kasi tau..
    Pahan pahan jerk le..

    ReplyDelete