Followers

Friday, November 19, 2010

I Am Not Feeling Well

gambar pinjam dr pak google

aku x sihat. demam. sakit segala urat saraf aku ni hah. badan plk rasa sengal2. bkn krn aku mkn tlalu banyak daging korban. tp keadaan ni dh kali kedua terjadi pd aku. cian kat aku. ko org tau apa pyebabnya. erkkkkk.... ni hah

v

v

v

v

v

v

v

v

si tembam aku ni ler..

bila aku dukung dia lbh dr 20 minit. confirm lps tu badan aku akan sakit2. n mlm tu sure demam. semlm aku asyik tido aje. btl2 x larat. ditambah plk ngn sakit kepala. mmg lalok jerk aku rs. rmh pun mcm tongkah pecah. kejap2 aku call hubby. lps tu adik aku plk. mngadu ler. sakit. padahal manja jerk lbh. ckp ank2 manja padahal mamanya pun sama jerk. disbbkn tuan rmh x cihat so no menu masak2. hr ni br masuk dapur. nnt la aku show off menu org sakit. hr ni dh rs ok sket. nak rest. sok2 la aku g myinggah kat rmh2 ko org k. itu pn klu sempat. hehehe...

23 comments:

  1. Ciannyer sitembam, jadi penyebab mama sakit ke?

    ReplyDelete
  2. nk buat mcm mn kak rose. mamanya cekeding jerk. berat mama 50kg. klu dulu lg teruk. 44kg jerk. mcm x ckup zat. padahal mknnya dh blbh2... hehehe...

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh, rasa2nya kena makan food suplement atau vitamin utk kurangkan serangan demam n selsema. Saya ambil vit. ACE, cubalah:)

    ReplyDelete
  4. alahlah..comel si bam bam tu..cian mama sakit urat saraf..take care ya..

    ReplyDelete
  5. ooowww kurus nye mama...nak kurus cam tu jugakkkkk... eh tembam tul dak kecikk nih..hahhaa.. obes ke tu? dak kecik amik lemak mamma yee..anak saya yg kecik tu dulu nak obes jugak..tapi bila dah aktif berat pun dah seimbang..

    ReplyDelete
  6. alolo tomeynye si tembam...

    get well soon! ;)

    ReplyDelete
  7. to teratai...
    me ksh ya. btl gaks. maybe btl la kn mkn supplement. hubby kata kena byk minum susu. umur dh meningkat so tulang perlukn kalsium. hehehe...

    to kak ayu..
    tq :)

    to izah..
    erkkk... x cantik bl kurus kedenking. nk cari baju pun ssh tau. hahaha.... anak ina nih dh mula nk lasak. mgkn lepas ni aldrian xkn berat cam gini lg...

    to yellow leopard..
    me ksh..

    ReplyDelete
  8. jaga diri okey.. semoga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  9. salam..moga cepat semboh...
    cian si tembam tu penyebabnye ye...

    ReplyDelete
  10. to mien, aefa n ainnoraini...
    me kaseh di ats doa kalian.

    ReplyDelete
  11. hahahaa....takkan sebab si tembam tu...?

    moklong, get well soon ok. tembam tu meh GB babysit. heheh

    ReplyDelete
  12. dah sihat ke blom moklong weh!!!Ala semangatnya baby ni..opah lagi tak terangkat nak dokong ni..hmm tembam

    ReplyDelete
  13. Salam ina,

    dah sihat ke?? Sian si tembam jadi puncanya...hehe..apa2 pun moga ina dah sihat ya.

    ReplyDelete
  14. moklong,
    semoga cepat sembuh.
    Thank you, follow saya..
    Saya follow balik ya. ^_^

    ReplyDelete
  15. Salam Ina....Kalau Kak Lin Dapat Budak Tembam Ni Akan Kak Lin Cubit2! Gerammmnya....

    ReplyDelete
  16. semangatnye dia... mau mama nye x sakit2 badan~ kikiki

    ReplyDelete
  17. salam lah siannyer demam... byk rehat..erma dah try masak sardin cara akak..mmmm sedap tqvm... cepat sembuh...

    ReplyDelete
  18. Salam ina...
    Caner dah sihat lom? Akak harap ina cepat sembuh ya... comel mbam ina tu, rasa nak tarik pipi.. :)

    ReplyDelete
  19. dh sihat lum kak..
    sy dtg folo akk....:)

    ReplyDelete
  20. Salam.
    Salam MaalHijrah 1432H.

    ReplyDelete