Followers

Tuesday, July 21, 2009

Jubilee 2009 - Part 3 (Final)

hehehe...ini last entry utk jubilee....mutu gambar kureng sket...asben aku siang2 dh ckp bkn camera dia yg kokak tp aku yg x tau guna...main petik jerk....ahaks....

x kisah la...asl leh nmpk muke aku udah ler....hehehe.....nnt kita tggu entry dr koalajepong plk...camera dier lg canggih manggih cuma....ni aku nk habaq la...orgnya aje yg x canggih...aku plk yg ngajo dia camne nk ambik gambar....walhal aku pun kayu gak...muahhh....jom layan gambar...

anak sape la nih....come jerk...leh wat menantu...hehehe...

manisnyer....jgn ada yg loya udah ler....

itam itew menawan....

erkkk elehhhh...sempat plk si koalajepong tayang handbag dier....

taiko kiter....sdng merenung ms depan...."huhhh pening den...nk beli apa utk bebdk ni kat BALI nnt....klu x beli...depa seme mulut x leh cover...aku kn pk kat mn nk myorok...aduiii smpi botak kepala den duk pk...."

baling pun x btl...nk tendang selipar...lg la haru koalajepong oiii...sure x msk....

bgambar seblm msk ke dewan...we all seme adalah downline kak ella n abg juni....kirenya ni gambar sekeluarga ler...

peristiwa kat luar dewan..."huhhhh puas ht den...kena halau pun x per...dh hbs aku sapu satu gelas air...haus giler..."

dh cntk kak...nk btlkn apa lagik...

wajah2 kelaparan...bl nk mkn nih...

alahai mn plk waitress nih...lembab la...aku dh lapar giler nih....

layan gambar dl ler...

ishhhh.....br msk dewan si koalajepong mata stim plk nk tido....

aduiiii....penantian itu satu pyeksaan ler.....

mak aiiii.....tensionnyer akuuuuuuuuu......

kak ella n kak zakiah.....bikin gamatkn suasana....

dh hbs...ini aje la yg ada dlm koleksi aku....syok..bl seme dpt bkumpul....paling best masa kak zainun n izhan wat psembahan...tp x ambik gambar..aku duk sibuk melompat2 n mjerit2....nsb baik x kluar ank tekak.....diaorg dpt no.3....orait ler.....

paling best ms "reunion" fmly kak normah...seme pakat naik pentas...menari smpi x ingat laki...hehehe.....tu pun besan gian nk naik gaks...tp msh mampu menahan godaan....silap2 koalajepong pun naik gaks...cuma dia kebocoran...klu x...msti lupe ank n laki nun di tanjong malim...ahaks...jmpa lg thn depan yerk.....

No comments:

Post a Comment