Followers

Wednesday, July 1, 2009

Ewahhh...Ishhhh Jom Joget

emmm...klu seme dh bkumpul mcm2 hal yg blaku...video ni adik bena aku yg rakam...dia gaks la yg gelak paling kuat....pelakon utama dh tntu mkck aku...pelakon pbantu...cik yah, ummy aku n daddy aku....suara latar paling jelas dh sah2 dpt kat bena...pelakon knk2 tbaik sape lg klu bkn si tembam tu...hehehe....jom kita tgk...seblm tu aku nk tanya la....ada sape2 yg teringin nk joget skali ke...hehehe....

hah...mcm mn...ada yg teringin nk cabar pelakon utama ke...klu msk sehati berdansa ni chances nk menang cerah x...

2 comments:

  1. sape budak kecik tu?dh beruban benor dh dady tu rupanya..aku ingt lagi..rambut dia mmg hitam kalau aku gi umah mu sblom ni..

    ReplyDelete
  2. ank sepupu aku...aku mmg geram sokmo ke dia...tembam...sorang jerk dia takut...mc ya..muahhh.....

    dah tua gee....dh ada cucu pun...

    ReplyDelete