Followers

Wednesday, August 11, 2010

Sad Story




blum tlewat rasanya utk aku mgucapkan salam ramadhan buat semua... "sesungguhnya... bermulanya ramadhan itu membawa RAHMAT, pertengahannya pula MAGHFIRAH dan penghujungnya adalah pembebasan dari api neraka"... diharapkan ramadhan kali ini mbawakan seribu makna buat kita...bsama la kita sucikan dan terangi hati dgn amal ibadah... semoga dgn puasa dpt mpertemukan kita dengan KEAGUNGAN LAILATUL QADAR...


hr sabtu aku dh ada kat shah alam.... alhamdullillah selamat pulang dr berjuang... [hehehe...perjuangan yg blum selesai.... nape erkkk???] blk krn sakan nk main netball... siap turun padang utk training... almaklum ler dh lama x main... kasi longgar setiap urat saraf... org ln dh dua bulan turun padang.... aku cuma blk dua minggu awal dr tarikh perlawanan...

semangat kesukanan begitu berkobar2... sanggup mendengar leteran cik cah yg duk call suruh cepat blk sbb ank aku nk susu... hahaha.... aku pekakkn telinga jerk.... dan tiba la hari yang ditunggu2... kejuaraan yg aku harap2kn [erkkk... walaupn aku tau kekalahan sentiasa seiring ngn team we all... hehehe...] entah di mana silapnya... tetiba aku dimaklumkan team aku tdk ada dalam senarai... what???? OMG.... apa betul semua ini.... oohhhh... aku tdk bmimpi tp itu la kenyataan yg harus aku terima... malahan bukan team aku aje yg menerima kejutan ini... ada lagi yg senasib dengan kami... punah harapan kami utk mjulang piala kemenangan [ceh... mcm baguskn.... gasak ler...]


gara2 netball gaks... kaki aku tseliuh... siap pi urut... [gambar kat sebelah tuh xde kaitan ngn kaki aku k... gambar sekadar hiasan jerk...] mak aiii... sakitnya x tau nk ckp mcm mn... dlm pd tu kena tahan telinga gaks dengar ceramah free cik cah... jari kelingking aku pun tcedera... ahhh klu semua kecederaan ni aku dpt masa game xper gaks... berbaloi2 la kata org... balik dr jauh... [pemain import la kunun...] tp aku sakit2 ni masa training.... hahaha.... tp kira oraittt ler... enjoy blk kampung...

so team aku ni nk dikatakn kalah or menang... klu tanya aku... dah tentu aku katakan we all menang sebelum bertanding... ahaks.... ini yg terakhir kot aku tgedik2 balik kampung untuk main netball... next year anak aku dh masuk standard one... so xde maknanya aku nk sesuke hati suruh anak aku cuti krn aku yg gedik... next year masa untk aku focus pd pembelajaran anak aku... tp klu ada game kat shah alam... aku sudi wakilkn diri utk bermain..... hehehe... jgn lupa ajak aku yerk... bsukan adalah utk release tension... x percaya??? cuba ler...

2 comments:

  1. Ciang ke Mok Long...aku plak yang di gasaknyer menghantar pulang PUTERI PONTIANAK nie..
    hahaha..

    ReplyDelete
  2. huhhh...gara2 cik bonsai ler aku balik...hampeh tul....

    ReplyDelete