Followers

Thursday, March 11, 2010

Apabila....

APABILA...
ank aku ereen mula rajin mgemas....ini la hslnya....

katilnya tsusun kemas...ssh nk tgk kemas mcm ni tau sbb dia suke lambakkn seme kat ats katil...hehehe...

gambar blurr la plk...pndi plk ank dara aku ni bkemas....

sibuk nk lukis gambar dier ms gi Melaka hr tu....

DAN APABILA...
mama n ereen plk bgabung tenaga...sesaje nk try ber"DEKO"...maka ini plk yg thasil...aku ngn ereen test kreativiti menampal wall sticker....hehehe...saje nk hbskn ms bkualiti ank ngn mak...muahhh....

suke sgt ank aku...sbb nnt insyaAllah nk dpt baby boy plk...tu yg dia pilih sticker nih....

kat cermin shower bilik air dia...

ereen mmg suke princess...

ni plk dh lama tampal kat cermin shower utk guess toilet....kat tngkat bwh la ni....

ms ni br beli wall sticker...duk gile nk menampal...aku, bena n cousin aku kiah....

asben aku kata mcm kat TADIKA...sabo jerk la...padahal jeles la tu aku dh mula kreatif.....dia tkt aku mengHARU BIRUkn keadaan....hehehe...

No comments:

Post a Comment