Followers

Tuesday, November 24, 2009

Hajat Aku

septtnya hr ni aku ada appointment kat UH...tmpt di mana aku branakkn ank aku yg ptama....tp x smpi suku jln....asben aku tukar fikiran...dia kata x yah la aku pi bsalin kat sn...asben aku cadangkn aku branak kat UMRA jerk..lg pun skrng ni aku buat check up kt ctu...

emmm....klu fkrkn kesenangan aku...mmg UMRA adalah pilihan tbaik...lg pun asben aku dh x leh temankn aku spt seblm ni...psl next month dia dh start keje kt tmpt br...UH ni plk jauh dr rmh aku...nk ke sana kena menempuh jammed yg bkn kepalang...ngn keadaan aku yg lemah...asben aku x nk la aku melalui seme tu...mmg ALASAN asben aku berasas...

TAPI..aku ni plk nk ic ank aku "14" bkn "10"...alsn aku senang jerk...sbb asben n ank aku memegang ic "14"....tetiba xkn la yg ni jd "10" plk..alahai...semcm plk aku rs...

dh itu pmintaan asben aku...lg pun aku tau...dia sgt kat AKU (hehehe...perasan lebey...) tpksa la aku ikut..maka secara rasminya CANCEL ler appoinment aku hr ni...nmpknya hajat aku x kesampaian la...bmakna org br nnt aku akn bsalin kat UMRA...insyaAllah...doakn utk aku yer...semoga semuanya selamat...

No comments:

Post a Comment