Followers

Tuesday, November 17, 2009

Alahai Bunga

cite dpt bunga nih dh lama...ms anniversary yg ke-5 awal thn 2009...ya la...dr mula aku kenal asben thn 1997 smpi la dh branak pinak...nk msk dua org dh....br skali dpt bunga...so aku mmg hargai la sesgt....

TAPI...aku terasa bl org yg bg tu sdri x tau betapa si isteri ni mhargai pberian drp suami tcinta...dh lama aku simpan...apa salahnya dibiarkn aje...ishhh...ishhh....ishhh...sodih nih...

ni la bunga yg aku dpt pt 22hb Januari 2009....

ngan bangganya n bbunga rs ht...TAPI....

bl dh jd cam gini...salah ke aku simpan lg...asben srh buang...myemak katanya....walahal bunga ni duk kat dapur...sebelah ngn oven aku...mentang2 br skali kemas dapur....hbs nk dibuangnyer...x ptt btl....

pd asben aku....tlg la jgn buang...bkn senang nk dpt....at least tggu la smpi anniversary kita thn depan plk...klu dpt replacement....br mama buang yg ni...hehehe...blh kn syg....

No comments:

Post a Comment