Followers

Tuesday, November 17, 2009

Bcuti Kat JB

last week...aku bcuti pd hr jumaat smpi isnin...pi JB...mhadiri majlis wedding kwn asben aku...so kat sn we all mginap kat cni...

HOTEL SELESA...btl2 kat bandar JB....ini adalah kali kedua we all duk kt cni...1st time ms majlis ptunangan org yg sama...

kt sn hr2 asben aku belasah KACANG POOL....so kpd sesape yg th mcm mn nk msk KACANG POOL ni...silakn la bkongsi resepi ngn aku...biar lps ni asben aku duk gile KACANG POOL penangan aku plk..hehehe...nk tau mcm mn rupa KACANG POOL nih...jom tgk...

taraaaaaaaaa....ni la rupernyerrrrrrrrr.....

x yah la kome seme nk mntk sket...x dilayan dek asben den ni...kiri kanan pun x pandang dah....siap mntk bungkus ms last day nk blk Shah Alam....alahai KACANG POOL....klu x salah aku...hampa leh pi kat website nih....www.hjkacangpool.com....mmg famous kat johor...

purpose we all kat sn...mcm yg aku habaq la...mhadiri wedding kwn asben aku...blangsung kt plaza angsana...ni antara gambar yg sempat aku snap pd mlm tu....jom layan....

princess...

lelaki idamanku...hehehe....

hah...panas lg ni...gambar tbaru aku n ereen....

ank papa.....


so congratulation utk diaorg nih......


kat sn...seblm masjlis bmula...siangnya sempat la we all pi shopping...tmsk la dress yg aku pakai mlm tu adalah hadiah drp asben ku...me kaceh...1st time pakai baju pregnant yg semahal tu...hehehe....

n x lupa...aku sempat rembat perfume baru...dh lama x beli perfume nih....mula2 asben aku yg beria nkkn perfume...tp biasa la...klu dh aku ada skali...ada aje la promoter tu promote kat aku..then akhirnya...ini la yg aku beli...

dua2 perfume ni dpt anugerah utk last year...wangi...asben aku cukup jeles...klu aku beli perfume...msti byk aje free gift yg aku akn dpt....ni pun aku dpt ravel bag n beberapa sample perfume....

No comments:

Post a Comment