Followers

Wednesday, November 11, 2009

Anak Papa

emmm....mereka bdua ni la yg mceriakn hidup aku...thn depan insyaAllah akn btambah lg sorang...x tau la mcm mn aku nk handle...dh lama xde baby...dh 5 thn blalu...

ketika ereen msh kecil...dia mmg suka menangis...tp dia x byk kerenah...tdk spt baby yg ln..ereen x bangun waktu tgh mlm utk menyusu...pagi esok br dia menangis nkkn susu....kesimpulannya...aku x spt ibu2 yg ln yg tganggu tidonya krn menyusukan ank...hakikatnya....dia spt aku...sygkn tido...muahhh....namun dek krn dia ank manja papa...dia juga mewarisi peel papanya yg x tido siang....dia blh mengadap tv dr pagi smpi mlm...seblknya klu aku nk tidokn dia...alamaknya aku akn tlbh dahulu lena dibuai mimpi....siap leh mimpi jumpa brad pitt....kdg2...ereen plk yg tidokn aku...hehehe....

skrng ereen pun dh besar...thn depan dh nk jadi kakak...aku rs...dia leh dihrpkn utk tgk2kn baby...papa plk dh sah2 sibuk krn hujung bln ni papa akn mula bekerja di tempat baru...

so kpd mereka bdua ni....i luv both of u....terima ksh krn myayangi mama seadanya...klu mama suka "MENYANYI RAP"...bkn bmakna mama suka buat bising...itu tandanya mama syg u all...hehehe....dh tbiasa dengar ummy "MENYANYI RAP" msh kecik2 dulu....so skrng mama mewarisi sifat ummy ler ni.....muahhh....

sama x....ada org kata muka ereen mcm aku...ada gaks yg ckp mcm papa dia...tp aku nmpk lbh byk muka adik bena aku la....

ereen mmg manja ngn papa.....

janggut papa fav ereen...hehehe.....

No comments:

Post a Comment