Followers

Tuesday, November 17, 2009

Family Gathering

hah dh bkurun nk mskkn n3 ni tp x sempat nk layan tenet plus MALAS...lg pun aku tggu gambo yg diIMPORT dr dungun tp msh x smpi2...entah delay kat mana pun aku x dpt pastikn....ada aje alsn drp FORWARDING AGENT kt sn...kena tukar AGENT la gamoknyer....

so spt yg aku war2kn seblm ni...fmly gathering blngsung di Bukit Gambang Water Park...kat sn kebtlan plk aku jumpa ngn mc teq...x sempat sembang panjang pun...aku ingt nk gaks bgambar ngn dia...tup2....dh lesap...aku plk duk sibuk bborak ngn cik abg...

aku xde la enjoy sgt ngn atvt nih....suke sbb dpt jumpe fmly jerk...yg paling enjoy ank aku ler....ni pun msh x cukup satu fmly...abg n mek sal x leh join....k ler...jom layan gambar...x byk yg aku smpt snap....panas beb....depa sronok la duk berendam...

sronok sgt...smpi x ingt nk blk....

nk ke mn plk nih....

tgk tu....

berada di bwh pancuran air....

ada yg duk melayan x per ler...

mcm teringin gaks nk join......tp den malas nk salin baju....

ngn ayah su....

saat2 penantian...

smpi ttanggal topinyer....

alahai mak dugong...mganggu pemandangan...

jeng...jeng...jeng....

hah...ini la yg depa duk tggu...air jatuh dr ats....

aki cover handsome lg masa nih....

ishhhh...x leh jd nih....

seronoknya ank aku....

x per la...usu baq besau...pelampung original...

jom blaja berenang...

ni bhgn ats plk...

nun depa kt ats sn....x kuasa aku nk ikut pi snap gambar...ms ni aki n mc ya dh join skali...

sempat celebrate besday bena n hubby n ank aku...besday dekat2 depa btiga nih....

besday boy n besday girls....KFC Kuantan....

mc ya n tunang.....

apa lg usu baq....pndi ke x snap gambar tu....

sedia semua....1, 2, 3,...potong....

menantu vs mertua....

asyk gambar depa btiga jerk...aku mn...x nmpk pun....hehehe....

biasa la...klu dh ambik gambar org...mn sempat nk ambik gambar sendiri....nasib la labu....yg x bestnya...leh tlupa plk nk rembat voucher kfc ngn depa nih....ceh...best gaks skali skala bedal kfc...

No comments:

Post a Comment