Followers

Wednesday, April 4, 2012

Bila Hati Sudah Berkenan

ketika ini sinaran mentari mula myengat di shah alam setlh semalam seharian hanya mendung sepanjang hari. setlh bperang seketika di dapur myediakn menu utk lunch br aku bkesempatan tuk bceloteh di sini. anak2 dh mkn n perut aku jg sdh diisi. kini ms tu berehat seketika. just jamu mata jerk la utk menu simple aku. gambar telur masin jerk aku x snap. 



tajuk n3 aku kali ni sebnrnya xde kena mgena ngn menu yg aku masak. apa yg aku nk habaq kat semua ialah ttg apa yg aku br trime ptg semlm dr http://jualanshiros.blogspot.com/. klu dh kemaruk mcm ni la jdnyer ^_^. udah beli n trime br habaq kat en. hubby. kekwn semua jgn ikut resam aku tau. septtnya seblm beli kena habaq bkn selps tu k. 


bungkusan yg diterima


orkid yg diterima melalui pesanan pos perlu direhatkn tlbh dahulu selama 1/2 jam. kemudian direndam selama 1 @ 2 jam seblm blh dipindahkn ke dlm pasu. kemudian letakkan spaghnum moss (lumut) pada akar pokok supaya akar baru cepat tumbuh. 


ini la koleksi tbaru aku. bila nk bbunga pn x tau ler. tgh duk survey baja apa yg bagus utk pokok n bunga. dr kiri Coelogyne Rochussenii, Brassavola David Sander n last skali Cattleya Don Hermen.

No comments:

Post a Comment