Followers

Saturday, February 27, 2010

My Birthday

semlm besday aku...semlm gaks adalah merupakn MAULIDUR RASUL 1431 HIJRAH...besday yg ke brape x yah tanya sbb every year aku akn ckp yg ke 17.....hehehe....terima ksh di ats ucapan yg aku trime drp semua tanda ingatan...semoga doa kalian dimakbulkn ALLAH utk aku...

TAPI...dlm byk2 ucapan yg aku trime...ada satu sms yg myentuh ht aku...saban thn insan ini x pernah lupa mberikn ucapannya pd aku....saban thn juga setiap sms beliau akn mbuatkn aku tharu...insan yg aku mksdkn ialah DADDY aku....kali ni sms DADDY bbunyi begini...

"Ya ALLAH, sempena hari ulangtahun kelahiran ROSLINA anak kepada Ahmad Sabree bin Mansor bin Long bin Naim pd hari ini, muliakan & sayangi beliau. Bahagiakan familinya, sihatkan tubuh badannya, berkati rezekinya, kuatkan imannya. Beri kenikmatan ibadah padanya, jauhkannya dari fitnah. Suburkan benih keislaman pd zuriat yg dimiliki & keturunannya. Amin ya ALLAH."

terima kasih daddy...krn mdoakn kebaikan utk ank ini....jasamu xkn dilupakan...aku bjanji pd diri sendiri...sedaya upaya akn aku usahakn utk mbahagiakan insan yg tlh byk bjasa dlm mbesarkn aku...yg mbanting tulang empat keratnya utk mbesarkn aku juga myempurnakn setiap keinginanku.....semoga aku tdk tgolong di dlm golongan mereka yg tdk th mgenang setiap kebaikan kedua org tuanya...AMIN...

No comments:

Post a Comment