Followers

Monday, May 10, 2010

Sembang Pagi Isnin

dh berabuk blog aku...hehehe...x sempat aku nk layan tenet...aku lbh senang layan tv n layan mata..pastu pasti tdengar suara halilintar ummy aku...

"along..btuahnya punya bdk...dh btungku ke blum...dh la ubat x mkn...malas btungku plk tu...klu ummy dulu ms bpantang tungku tu x prnh lekang dr tangan...hah bengkung mn...apsl x pakai bengkung...seblm mkn kena la pakai bengkung dulu...bdk ni bla...bla...bla...bla..."

ummy aku klu bab ceramah...panjang lebar beb...agaknya klu msk debate sure menang...so x yah la aku teruskn apa yg dia duk leter kat aku...hehehe..buat pening kepala ko org jerk....

terus terang aku ckp...aku mmg x suka btungku...konon2nya pantang kali ni nk buat btl2...emmm...ckp kosong jerk la...dh tu..mslh kedua...bengkung...bengkung yg beli hr tu besar...ummy aku dh kecikkn...tp still aku rs x selesa nk pakai...pinjam mc ya punya...ms dia accident hr tu...aku dh gn kancing yg paling last skali...tp longgar agi ngn aku..hahaha...so kesudahannya aku pun malas la nk bbengkung...bl time mkn bedal nasi x ingat...aku mmg suka mkn...byk benda yg aku teringin nk mkn skrng ni...tp nk buat mcm mn...tempoh bpantang blum hbs lg...

hr sabtu...gee dtg melawat....terima kasih sbb meluangkn ms dtg rmh aku ya gee...maaf la gee klu layanan aku tdk memuaskn...hehehe...tp aku xkn lupa la gelagat iman n ereen...biasa klu jumpa jual mahal...entah mcm mn kali ni ngam plk mereka bdua...

semlm plk aku g klinik utk dapatkn suntikan Hepetitis B vaksin kedua utk Aldrian....berat Aldrian skrng dh cecah 4.5kg...berat aku...hehehe...dh btambah...52kg...sukenyer....seblm ni berat normal aku x lbh 46kg...maintain jerk la berat ni skrng...bkn senang berat aku nk cecah angka 50...ms pregnant br merasa...lg pun xde maknanya nk dptkn berat badan asal...nmpk mcm mayat idup jerk...kurus sgt...muahhh...

sejak mlm td..Aldrian x sedap bdn...maybe kesan dr suntikan tu....tp Aldrian mmg x byk ragam...dia x menangis...merenggek kejap2 je...sian dia..mata ngantuk tp x selesa nk tido...skrng Aldrian tgh tido...n aku layan tenet...emmmm....mgkn aku lama lg ada kat kg...blk ke shah alam apabila cuti skolah bmula kot...apa2 hal aku akn buzz k...

pg td aku dpt berita adik ipar aku dh dimskkn ke wad..insyaAllah x lama lg aku bakal dpt ank saudara baru...mintak2 kedua2nya selamat...klu dia bsalin aku ingt nk ikut fmly aku pi hospital...tp ummy aku plk x bg...alsn dia aku br 34 hr bpantang...ishhh...leceh btl...dh kematu otak aku asyk duk tperap kt rmh...hahaha...nk gaks rasanya merehatkn minda ngn ambil angin luar....

emmm...hr ni gaks aku br start mkn jamu setlh Aldrian bebas dr jaundice...target aku...nk hbskn semuanya ikut aturan....hahaha...x tau la tcapai ke x...sbb aku mmg tkenal ngn sifat culas makan ubat...wait n c k...

3 comments:

  1. hahha..long, layanan macam mana la kena beri kat aku..standard r tu...kang layan lebih2 tdo plk aku kat umah ummy
    hahaha..
    Iman tu hantu kucing..kalau ada kucing...ada org yg sama2 leh join dia main tu..mmg dia akan ikut flow je..x bnyk membantah..nk2 si ereen yg ikut je apa yg dia nk..
    td xleh nk reply msg mu la long..pasal kdt makcik dh habis...hehehe..xnk topup lagi mgu ni..aku nk tgu laki aku topup utk aku ..so sorri eh..nk call pn takut ngacau mu..maklum la..skang dh jadi broker tanah..hp asyik bunyi je..hahahahaa..bg mu rilex la..keh3

    ReplyDelete
  2. apa salahnya klu nk tdo kt cni...tkt mu yg xlh tggl cik abg...hehehe...
    myindir aku la tu...tau la phone aku asyk bbunyi aje ms mu mari tu...nk buat mcm mn...dh x bekerja kena la cari alternatif ln...den x biasa x pogang duit sendiri nih...gian bonar nk g shopping...duit xdo..mcm mn nk shopping...muahh...

    ReplyDelete
  3. aku mmg xleh tgl la ketiak suami lama2 long...gian!hahaha

    ReplyDelete