Followers

Monday, October 19, 2009

Sambutan Hari Raya kat Office

dh lame aku x meng"update" blog aku ni hah...x larat...walaupun ada byk cite yg aku nk share ngn kekwn seme...ini pun ku paksakn diri dek krn dh ramai yg komplen...nape xde n3 br...hehehe...so ats pmintaan ramai...ku isikan cite psl jamuan raya yg blangsung kat ofce aku pd 09.10.2009 yg lalu...

hehehe...mak duk sodap "ngap"...anknyer msh bkira2..."nk mkn yg mn satu dulu ni yerkkk..."

"hah...dh hbs ke...sape sapu aku punyer nih..."

seriusnyer....

kami ler yg POPULAR...hehehe......

pasangan yg br dpt new born baby...Nur Aina Syakirah.....

alamak....apa hal plk tuh....

Areena Syakirah....

shereen n fmly....

mama n ereen....

kumpulan gagak hitam....

huhhh...ni CLO (Chief Laser Officer - jawatan sendiri bg...)...CLO ni la yg btggngjwb bg gelaran PONTI kat aku....

msh jelita we all ni hah...hehehe...

posing lagi....

glamernyer....

renunganmu ku rindui....

cuba phatikn mak n ank nih...sama kan....cnfrm mmg ank ezza...hahaha....

yg x rheti2 nk balik....

srry la kekwn...ni jerk yg tlarat aku upload....hehehe...malas bangat aku ni hah...skrng ni aku dh ok sket...cuma msh tkt nk buat kerja2 berat....memandangkn aku mpunyai mslh dalaman...n msh memerlukn pgawasan doktor....nsb baik asben byk mbantu...keje2 rmh pun kebykknnya...asben yg buat...

tp ank aku yg sorang tu...ya Allah byk btl peelnya yg bisa mgugat kesabaran aku....sakit ht tul...aku klu bleh xnk la mrh2...tp bkn aku aje yg x sabar..asben aku pun sama...alahai ank....

No comments:

Post a Comment