Followers

Thursday, April 9, 2009

Price Utk Jahitan Manik

atas pmintaan adik bena aku n utk myenangkn keje dia (jg keje aku gaks sbb x yh ssh2 lg nk inform..u all leh refer jerk kt cni....)....so aku bg la price utk jahitan manik ni....selagi ia munasabah...price ni aku rs leh diterima...hehehe....


Sila rujuk gambar di atas sebagai rujukan utk mengetahui jenis jahitan yg aku nyatakn spt berikut:

1. Pyramid (Jahitan No. 13) = RM 45.00

2. Jahitan Manik Beriring Double Layer (Jahitan No. 14) = RM 35.00

3. Jahitan Manik Arrow / V Shape (Jahitan No. 15) = RM 35.00

4. Pintalan Gabungan ~ 1 layer (Jahitan No. 17) = RM 25.00

5. Pintalan Gabungan ~ 2 layer (Jahitan No. 17) = RM 35.00

6. Lingkaran Kasih (Jahitan No. 18) = RM 45.00

jahitan ini adalah di bahagian lengan n leher baju...Jika ada sesiapa yg bminat, blh la hubungi sy melalui email atau meninggalkn pesanan di dlm blog ini....

No comments:

Post a Comment